dissabte, 10 de desembre del 2016

Descans....el blog esta malalt

    


     Fa més de dues setmanes que tinc centenars de visites fantasmes al blog. Visites fantasma són aquelles que fan els robots i no necessariament provenen de fonts de trànsit tòxiques, d'aquelles que es coneixen com spam. No són visites reals, que són les que fan els lectors. En el meu cas, només sé que entren dels Estats Units. Cada tres hores, trenta visites fantasma. De vegades cada dues hores... amb sort cada quatre. Un desgavell. Ho he notificat a Google, he consultat a fòrums d'ajut... Res, cap llum sobre el tema. Les estadístiques de visites al blog s'han disparat, de s'han multiplicat per deu. Ja no sé quines són les visites o lectures reals, ni quines les fantasma... He canviat la contrasenya, i he fet tot el que se m'ha acudit... sense èxit. Sempre he tingut visites fantasma al blog, però de tant en tant. Mai d'una manera tant sistemàtica com ara. 

     El més probable és que tot plegat sigui un error dels comptadors d'estadístiques. Un robot que es deu haver "enganxat" a trenta entrades del meu blog. Potser a algú li inspiraria el tema, però a mi no. 

     Per tot plegat, em prenc un descans. Tornaré quan pari aquest atac informàtic sense cap ni peus, o quan això m'hagi deixat d'afectar. Un amic meu em diu que no en faci cas, que als lectors aquests problemes no els afecta, i que mentre jo pugui seguir publicant sense problemes, he de continuar com si res. Però a mi em posa dels nervis obrir el blog i veure que m'han visitat 4.000 fantasmes. 

    Fins aviat, espero....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada